скачать PDF
Authors : 1. E. I. Galeeva,
PhD (Engineering)
Nizhnekamsk branch of Institute of Economics, management and Law (Kazan)
Estimation of the Nizhnekamsk municipal district image with the help of synergetic model
The article shows how the synergetic model can help not only to estimate the image of a territory quantitatively, but also to view the parametric dependence of the territory social-economic development indicators on its image.
Keywords :
image of the territory, quantitative estimation of the image, synergetic model
Bibliography :
1. Панкрухин А.П. Территориальный маркетинг // Менеджмент в России и за рубежом. – 1999. – № 5. –
C. 80-97.
2. Черная И.П. Маркетинг имиджа как стратегическое направление территориального маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 4. – С. 13-19.
3. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: Изд-во «Фин-пресс», 2000. – 256 с.
4. Парасоцкая Н.Н. Гудвилл как особый вид нематериальных активов // Все для бухгалтера. – 2004. – № 5. – С. 43-50.
5. Самсонов В., Харченко С. Как оценить гудвилл // Финансовый директор. – 2004. – № 2. – С. 9-15.
6. Сальников И. Гудвилл великий и ужасный. – URL: http://www.NRN.ru
7. Кабулаев И. Goodwill games по-русски // Мир & Дом. – 2004. – № 7. – С. 24-29.
8. Потапов Г.П., Галеева Е.И. Синергетические аспекты затратного менеджмента // Вестник Казанского государственного технического университета им. А.Н. Туполева. – 2005. – № 3. – С. 76-80.
9. Галеева Е.И. Синергетическая модель прогноза ВВП России // Проблемы современной экономики. – 2007. – № 4. – С. 93-97.
10. Галеева Е.И. Разработка среднесрочного прогноза социально-экономического развития Республики Татарстан с помощью синергетической модели // Экономический Вестник Республики Татарстан. – 2008. – № 3. – С. 20-25.
Citation :
Type of article : The scientific article
Date of receipt of the article :
28.03.2009
Date of adoption of the print :
10.06.2009
Date of online accommodation :
29.06.2016