скачать PDF
Authors : 1. I. U. Kharrasov,
post-graduate student
Bashkir State University
Formation and stages of development of advertising market as an element of the Russian Federation communication complex
The article views the advertising market in the Russian Federation, the stages and prerequisites of its formation; the development problems and trends are viewed, the role and place of advertising market in the market economy functioning is grounded.
Keywords :
advertising market, mass media, advertising
Bibliography :
1. Кленин А. Рынок рекламы стабилизировался // Ассоциация коммуникативных агентств России (АКАР). – 2009. – URL: http://www.rbcdaily.ru›2009/09/23/media/432498
2. Федеральная служба государственной статистики Российской Федерации. – URL: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/about/structure/direction/
3. Рекламная группа NFQ. Информационный бюллетень. – 1998. – Апрель.
4. Филиппов И. Интернет растет взрывными темпами // Ведомости. – 2008. – № 33 (2055).
5. О рекламе: Федеральный закон от 13.03.2006 № 38-ФЗ (ред. от 27.12.2009) // СПС «Гарант».
6. АКАР оценила объем российского рынка рекламы по итогам первого квартала 2009 г. – URL: http://gtmarket.ru/news/media-advertising-marketing/2009/05/14/1991
Citation :
Type of article : The scientific article
Date of receipt of the article :
28.10.2010
Date of adoption of the print :
01.06.2011
Date of online accommodation :
24.06.2016