по-русски

Actual Problems of
Economics and Law

 

16+

 

DOI: 10.21202/1993-047X.05.2011.3.158-161

скачать PDF

Authors :
1. I. U. Kharrasov, post-graduate student
Bashkir State University



Formation and stages of development of advertising market as an element of the Russian Federation communication complex


The article views the advertising market in the Russian Federation, the stages and prerequisites of its formation; the development problems and trends are viewed, the role and place of advertising market in the market economy functioning is grounded.

 


Keywords :

 advertising market, mass media, advertising


Bibliography :

1. Кленин А. Рынок рекламы стабилизировался // Ассоциация коммуникативных агентств России (АКАР). – 2009. – URL: http://www.rbcdaily.ru›2009/09/23/media/432498
2. Федеральная служба государственной статистики Российской Федерации. – URL: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/about/structure/direction/
3. Рекламная группа NFQ. Информационный бюллетень. – 1998. – Апрель.
4. Филиппов И. Интернет растет взрывными темпами // Ведомости. – 2008. – № 33 (2055).
5. О рекламе: Федеральный закон от 13.03.2006 № 38-ФЗ (ред. от 27.12.2009) // СПС «Гарант».
6. АКАР оценила объем российского рынка рекламы по итогам первого квартала 2009 г. – URL: http://gtmarket.ru/news/media-advertising-marketing/2009/05/14/1991
 


Citation :
Type of article : The scientific article

Date of receipt of the article :
28.10.2010

Date of adoption of the print :
01.06.2011

Date of online accommodation :
24.06.2016